• Klantbeoordelingen (9.1/10)
  • Gratis cadeau bij je bestelling
  • Thuiswinkel waarborg

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling bij Body & Fit?

Bestellen bij Body & Fit is erg simpel! Wanneer je een keuze hebt gemaakt en weet welke producten je wilt bestellen, dan voeg je deze toe aan de winkelwagen door op de bestelknop te drukken.

Nadat je op de bestelknop hebt gedrukt, zie je rechts bovenin het scherm dat het product is toegevoegd aan je winkelwagen. Vervolgens kun je de winkelwagen openen en de bestelling afronden door de stappen in het bestelproces te volgen.

Mocht je hulp of productadvies willen hebben dan horen wij het graag. Hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice. Wij helpen je graag verder!

Kijk hier voor onze openingstijden en contactmogelijkheden.

Let op: Nadat je de bestelling geplaatst hebt, krijg je een bevestiging per e-mail. Controleer de bestelling en adresgegevens goed. Mocht er iets niet kloppen neem dan zo snel mogelijk telefonisch of via de chat contact op met de klantenservice.


Kan ik ook een telefonische bestelling plaatsen?

Telefonisch bestellen kan natuurlijk ook! Ons team van enthousiaste klantenservice medewerkers staat tijdens onze ruime openingstijden voor je klaar om je zo snel mogelijk te helpen. Telefonische bestellingen kunnen alleen onder rembours worden verzonden.

Land: Telefoonnummer: Rembourskosten:
Nederland +31(0) 513 - 68 30 68 € 7,50
Belgie +32(0) 32 932 606 € 12,50

 
Let op: De rembourskosten, plus de waarde van je bestelling, betaal je contant aan de bezorger van je pakket.  


Kan ik ook zakelijk bestellen?

Speciaal voor sportscholen hebben wij ook een groothandel website! Als sportschool kun je via deze site producten aanschaffen tegen gereduceerde prijzen. Klik hier om je aan te melden voor een groothandel account.

Voor vragen over groothandel kun je een e-mail sturen naar [email protected] of contact opnemen met de klantenservice.

Kijk hier voor onze openingstijden en contactmogelijkheden.

Let op: Alleen bedrijven gerelateerd aan de sportvoedingbranche zoals sportscholen en sportvoedingswinkels kunnen zich aanmelden (aan supplementenwebsites wordt niet geleverd). Alle verzoeken worden aan de hand van de bij de Kamer van Koophandel bekende gegevens gecontroleerd. Zodra wij de aanvraag hebben ontvangen, zullen wij deze zo spoedig mogelijk in behandeling gaan nemen.


Wanneer betaal ik verzendkosten?

  • Bij Body & Fit betaal je bij een bestelling vanaf € 20,- géén verzendkosten!
  • Bij bestellingen tot € 20,- zijn de verzendkosten € 3,95.

Hoelang duurt de verzending naar Duitsland en wat zijn de verzendkosten?

  • Bestellingen vanuit Duitsland worden doorgaans binnen 2-3 werkdagen geleverd.
  • Bij Body & Fit betaal je bij een bestelling vanaf € 29,- géén verzendkosten!
  • Bij bestellingen tot € 29,- zijn de verzendkosten € 3,95.

Het product dat ik wil is niet op voorraad, wat nu?

Om erachter te komen wanneer een product weer beschikbaar is kun je op de productpagina je e-mailadres invullen. Als het product vervolgens weer beschikbaar is ontvang je automatisch een e-mail zodat je hem kunt bestellen.

Heb je een voorraadvraag over een bepaalde smaak of variatie van een product? Dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Vervolgens zal de klantenservice voor je uitzoeken wanneer het product weer beschikbaar is.

Kijk hier voor onze openingstijden en contactmogelijkheden.


Ik heb een e-mail ontvangen dat een product niet op voorraad is en mijn bestelling niet geleverd kan worden, wat nu?

Ondanks zorgvuldig voorraadbeheer kan het voorkomen dat een product niet op voorraad blijkt te zijn. Mocht dit het geval zijn dan ontvang je een e-mail dat je bestelling helaas nog niet geleverd kan worden de volgende werkdag.

Om dit voor je op te lossen nemen wij de eerstvolgende werkdag zo snel mogelijk contact met je op. Uiteraard mag je zelf ook contact opnemen met de klantenservice om dit te bespreken.

Kijk hier voor onze openingstijden en contactmogelijkheden.


Ik krijg een foutmelding tijdens het bestellen, wat nu?

Oei, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Een foutmelding kan veel verschillende redenen hebben. Om te kijken wat er aan de hand is kun je het beste contact opnemen met de klantenservice.

Kijk hier voor onze openingstijden en contactmogelijkheden.


Mijn producten staan nog in de winkelwagen, is mijn bestelling goed doorgekomen?

In het geval van een storing is het mogelijk dat, na het plaatsen van een bestelling, de producten nog in de winkelwagen staan. Wij adviseren dan om enkele uren af te wachten. Vaak komt de bestelling alsnog goed door.

Zodra de bestelling ingepakt en verzonden is, krijg je een bevestiging per e-mail met Track & Trace. Mocht je deze e-mail na enkele uren niet hebben ontvangen, dan adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Kijk hier voor onze openingstijden en contactmogelijkheden.


Ik heb nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Dat kan verschillende redenen hebben. Heb je de spambox van je e-mail al bekeken? Als je de bevestiging niet kunt vinden in je e-mail, dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice zodat wij voor je kunnen kijken wat er aan de hand is.

Kijk hier voor onze openingstijden en contactmogelijkheden.


Kan ik na het plaatsen van mijn order de bestelling nog wijzigen?

Zodra je order is geplaatst, wordt deze ook meteen doorgevoerd in ons orderproces. Dit betekent dat de order meteen voor je klaargemaakt wordt. Als je de bestelling nog wilt wijzigen dan adviseren wij je zo snel mogelijk met de klantenservice te bellen zodat we samen kunnen kijken wat er mogelijk is.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zodra je order is geplaatst, wordt deze ook meteen voor je klaargemaakt. Als je de bestelling nog wilt annuleren, dan adviseren wij je zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice. Hiervoor kun het beste telefonisch of via de chat contact opnemen, zodat we samen kunnen kijken wat er mogelijk is.

Kijk hier voor onze openingstijden en contactmogelijkheden.


Ik ben op uitzending en wil graag een bestelling plaatsen. Is dit mogelijk?

Defensiemedewerkers kunnen pakketten laten versturen via de Militaire Post Organisatie (MPO) in Utrecht. Body & Fit dient voor verzending van het pakket een CN22 sticker toe te voegen waarop de inhoud en de waarde van het pakket staat beschreven. Hiervoor dien je direct na het plaatsen van je bestelling telefonisch of via de chat contact op te nemen met de klantenservice zodat deze sticker toegevoegd kan worden.

Gebruik als adressering de volgende gegevens:

  • Naam + achternaam
  • Bij bedrijfsnaam kun je je rang en initialen toevoegen, zodat deze ook zichtbaar zijn op de adressticker

Kijk hier voor onze openingstijden en contactmogelijkheden.

Adres:

NAPO (gevolgd door nummer van het uitzendgebied)

3509 VP Utrecht

Let op: voor kazernes in het Caribisch gebied (m.u.v. Sint Maarten en Bonaire geldt de postcode: 3509 VS)

De voorwaarden voor het verzenden van het pakket zijn als volgt:

  • Het maximale gewicht per pakket mag maximaal 2 kg bedragen
  • Het pakket mag een maximale waarde hebben van € 425,-

We vragen je vriendelijk de bestellingen te plaatsen en zelf al rekening te houden met de inhoud van de pakketten van maximaal 2 kilo (inhoud en verpakking).


Staat je vraag er niet bij? Neem gerust contact op. Wij helpen je graag verder!