• Klantbeoordelingen (9.1/10)
  • Gratis cadeau bij je bestelling
  • Thuiswinkel waarborg

Betalen

Welke betaalmethodes zijn er bij Body & Fit?

Bij Body & Fit heb je veel verschillende manieren om te betalen.

Kijk hier voor betaalmethodes die wij hanteren.


Ik krijg een foutmelding tijdens het betalen, wat moet ik doen?

Indien je geen bevestiging hebt ontvangen van je bestelling, dan verzoeken wij jou vriendelijk contact op te nemen met de klantenservice. Het kan maximaal een half uur duren voordat je de bevestiging ontvangt. In geval van een storing bij de bank, willen wij jou vragen te controleren of het bedrag is afgeschreven.

Mocht dit het geval zijn, dan worden bestellingen doorgevoerd gedurende de dag. Indien je de volgende dag nog geen bevestiging van verzending hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.

Kijk hier voor openingstijden en contactmogelijkheden.


Ik heb nog geen bevestiging ontvangen. Is mijn bestelling goed ontvangen?

Indien je geen bevestiging hebt ontvangen van je bestelling, dan verzoeken wij jou vriendelijk contact op te nemen met de klantenservice. Het kan maximaal een half uur duren voordat je de bevestiging ontvangt.

Kijk hier voor openingstijden en contactmogelijkheden.


Ik heb een vraag over mijn betaling - AfterPay

Ik heb een bestelling geplaatst met AfterPay Acceptgiro, wanneer kan ik mijn digitaal betaaloverzicht verwachten?

Twee tot drie dagen nadat je de bestelling hebt geplaatst, ontvang je via AfterPay een digitaal betaaloverzicht per e-mail. Via deze DigiAccept kun je de bestelling eenvoudig, snel en veilig betalen.

Ik heb een bestelling geplaatst met AfterPay eenmalige machting, wanneer zal het bedrag worden afgeschreven?

Indien je hebt gekozen voor AfterPay eenmalige machtiging, dan ontvang je na ongeveer twee werkdagen een vooraankondiging dat het verschuldigde bedrag eenmalig zal worden geïncasseerd. Het bedrag zal twee weken na het plaatsen van je bestelling automatisch worden afgeschreven.

Ik ben mijn digitaal betaaloverzicht kwijt, kan ik een nieuwe factuur ontvangen?

Wanneer je graag een nieuwe digitale factuur wilt ontvangen, verwijzen we je graag door naar het Klanten Contact Center van AfterPay. Deze zijn te bereiken via 0900 – 40 50 602 of via het contactformulier op de websitevan After|Pay.

Waarom kan ik niet bestellen via AfterPay?

Er kunnen diverse redenen zijn waarom de betalingsaanvraag bij AfterPay afgewezen wordt. Wij adviseren je in dit geval contact op te nemen met de klantenservice van AfterPay.

  • Ben je een nieuwe klant bij AfterPay? Dan is het mogelijk dat het bedrag van je eerste order te hoog ligt. Bij Body & Fit kun je bestellen en betalen met Afterpay tot een bedrag van maximaal € 300,- .

  • Heb je meerdere bestellingen gedaan met de betaalmethode Afterpay, of staat er nog een bedrag open? We raden je dan aan eerst de openstaande orders bij AfterPay te voldoen, of contact op te nemen met de klantenservice via 0900 – 40 50 602 of via het contactformulier op de websitevan AfterPay.

Ik heb de betaling naar Body & Fit overgemaakt, wat nu?

Indien je per ongeluk de betaling naar Body & Fit hebt overgemaakt verzoeken wij jou vriendelijk ons hiervan een betalingsbewijs te sturen waarop staat aangegeven:

  • Rekeningnummer waarvan het bedrag is afgeschreven

  • Tenaamstelling rekening

  • Datum afschrijving

  • Bedrag

Met deze informatie kunnen wij de betaling traceren en verwerkern bij AfterPay.

Ik krijg een herrinering van AfterPay, maar heb de factuur reeds voldaan.

Graag verwijzen we je voor deze vraag door naar de klantenservice van AfterPay. Deze zijn te bereiken via 0900 – 40 50 602 of via het contactformulier op de website van AfterPay.


Ik heb een vraag over mijn betaling - Bankoverschrijving

(Wij maken gebruik van MultiSafepay, je kunt je betaling niet rechtstreeks overmaken naar Body & Fit.)

Hoelang duurt een betaling via de optie 'Bankoverschrijving'?

Wanneer je kiest voor de betaalmethode ‘Bankoverschrijving’ kan het 2-3 werkdagen duren voordat de betaling is ontvangen. 

Let wel, in het weekend worden er geen overschrijvingen gedaan. Deze betalingen worden op maandag en dinsdag verwerkt.

Twijfel je of de overschrijving goed is gegaan? Stuur ons dan een betalingsbewijs. Het bewijs dient de volgende informatie te bevatten: 

  • Rekeningnummer waarvan het bedrag is afgeschreven
  • Tenaamstelling rekening
  • Datum afschrijving
  • Bedrag

Ik ben het ordernummer vergeten te vermelden bij mijn overschrijving, wat nu?

Goed dat je dit hebt gezien! Wanneer het ordernummer niet vermeld is bij de betaling dan kunnen wij de betaling helaas niet koppelen aan je bestelling. Dit omdat wij op dat moment niet weten bij welke bestelling de desbetreffende betaling hoort. Om dit voor je op te lossen kun je het beste een betaalbewijs toesturen naar [email protected]. Het betaalbewijs dient de volgende gegevens te bevatten:

  • Rekeningnummer waarvan het bedrag is afgeschreven
  • Tenaamstelling rekening
  • Datum afschrijving
  • Bedrag

Naar welk rekeningnummer kan ik de overschrijving doen?

Je kunt je aankopen eenvoudig betalen via een bankoverschrijving (BankTransfer). Indien je voor deze betaalmethode kiest ontvang je van MultiSafepay per e-mail alle gegevens om de betaling te kunnen verrichten.

Wanneer je kiest voor deze betaalmethode ontvang je automatisch een e-mail met alle benodigde gegevens van MultiSafepay. 

 Ik heb betaald via overschrijving, maar mijn factuur staat nog niet in mijn account. 

 Zodra wij het bedrag van de bestelling via MultiSafepay hebben ontvangen, krijg je van ons een bericht met daarin je factuur. Vanaf dat moment is je order ook terug te vinden in je account. 


Ik heb besteld onder Rembours, kan ik ook pinnen bij de chauffeur?

Helaas is dit niet mogelijk. Graag verzoeken wij je zo gepast mogelijk aan de chauffeur te betalen. De chauffeur heeft namelijk weinig tot geen wisselgeld bij zich.


Ik heb een vraag over mijn betaling - Paypal

Een uitgestelde bankbetaling wordt niet direct uitgevoerd, maar duurt 6 tot 10 werkdagen om te voltooien. De ontvanger ziet dat de betaling is geïnitieerd, maar ontvangt het geld pas na de volledige verwerking.

De betaling bestaat uit 2 betaalopdrachten:

1. Je bank schrijft het gewenste bedrag over naar PayPal en het geld wordt op je PayPal saldo gestort.

2. PayPal schrijft het geld over van je PayPal-rekening naar de verkoper.

Betaalopdracht 1 moet eerst volledig worden voltooid, voordat betaalopdracht 2 start. Dit proces kan 6 tot 10 werkdagen duren.

Waarom wordt een uitgestelde bankbetaling verstuurd?

  • Je bankrekening is bevestigd, maar dit is je eerste betaling via uw bankrekening.
  • Je bankrekening is bevestigd, maar je PayPal-saldo is negatief of je had een negatief saldo.
  • Ons interne beveiligingssysteem bepaalt dat de betaling als uitgestelde bankbetaling wordt verstuurd.

Hoe kan ik een uitgestelde bankbetaling voorkomen?

Door eerst geld aan je PayPal-saldo toe te voegen, voorkom je een uitgestelde bankbetaling. Je kunt geld aan je saldo toevoegen via www.paypal-opwaarderen.nl (binnen 5 minuten bijgeschreven) of via je bankrekening (binnen 1 tot 2 werkdagen bijgeschreven).
Ook voorkom je een uitgestelde bankbetaling door een creditcard aan je rekening toe te voegen.


Vragen over mijn factuur

Al onze bestellingen worden verzonden inclusief een pakbon. Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je van ons een factuur van je bestelling. Hierop staat niet automatisch de BTW vermeld.

Mocht je een BTW factuur willen ontvangen, dan is dit uiteraard mogelijk. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.


Staat je vraag er niet bij?! Neem gerust contact op. Wij helpen je graag verder!