FAQ

Bestellen    
Betalen    
Verzending en levering    
Retourneren  
Acties & Promoties    
Mijn account   
Over Body & Fit    

 

Verzending en levering

Pakketten binnen Nederland en België worden bezorgd door PostNL. Zodra je bestelling bij ons binnen is ontvang je een bevestiging per e-mail. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je per e-mail een Track & Trace code zodat je je bestelling kunt volgen. Ben je niet thuis op de bezorgdag? Dan wordt je pakket de volgende dag opnieuw aangeboden of bij je buren afgeleverd. Je ontvangt dan een briefje in je brievenbus. De status van je pakket wordt automatisch aangepast in je Track & Trace overzicht. Ideaal toch?

 
Hoe lang duurt de verzending?

Klik hier voor meer informatie over verzending en levering. 


Wanneer betaal ik verzendkosten?

Bij bestellingen vanaf € 35,- betaal je geen verzendkosten. Bij bestellingen tot € 35,- zijn de verzendkosten € 3,95. De verzendkosten voor Same Day Delivery zijn € 4,95 per bestelling.


Welke betaalmethodes zijn er?

Klik hier voor meer informatie over onze betaalmethodes.


Ik heb geen bevestiging ontvangen, wat nu?

Heb je besteld via je account en staat je bestelling in je account? Dan is je bestelling gelukt! Doorgaans ontvang je in dat geval binnen een uur na bestellen een bevestiging. Het kan gebeuren dat de bevestiging in de spambox van je e-mail terecht komt. Als je de bevestiging niet kunt vinden in je email, dan kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice. Dan checken wij direct of alles goed is gegaan.


Hoe kan ik de bestelling volgen?

Heb je besteld via je account en staat je bestelling in je account? Dan is je bestelling gelukt! Doorgaans ontvang je in dat geval binnen een uur na bestellen een bevestiging. Het kan gebeuren dat de bevestiging in de spambox van je e-mail terecht komt. Als je de bevestiging niet kunt vinden in je email, dan kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice. Dan checken wij direct of alles goed is gegaan.


Ik ben niet thuis tijdens bezorging, wat nu?

Als je niet thuis bent ten tijde van de bezorging, dan zal de volgende dag het pakket nogmaals worden aangeboden of het pakket wordt bij je buren afgeleverd. Je ontvangt hier dan een kennisgeving van in je brievenbus, zodat je weet waar je pakketje is afgeleverd. Tip is om een afhaallocatie in de buurt uit te kiezen, wanneer je twijfelt of je wel thuis kan zijn tijdens bezorging. Je pakket wordt dan afgeleverd bij een PostNL-afhaalpunt, waar jij deze kan afhalen. Let wel, het afhalen dient binnen 14 dagen te gebeuren, anders wordt het pakket retour gestuurd naar ons.


Mijn pakket is incompleet. Wat nu?

Incomplete pakketten zijn natuurlijk nooit fijn, daarom lossen we dit graag zo snel mogelijk op. We verzoeken je duidelijke foto’s te maken van:

  • De doos
  • De ontvangen inhoud
  • De beschadigingen

Deze foto’s kan je onder vermelding van het ordernummer en begeleidende tekst mailen naar [email protected]. Na ontvangst van de mail bieden we je vanzelfsprekend een passende oplossing aan zodat jij zo snel mogelijk gebruik kan maken van hetgeen je besteld hebt.


Volgens de Track & Trace-code is mijn pakket geleverd, maar ik heb geen pakket ontvangen. Wat moet ik doen?

Vervelend dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Het is mogelijk dat de Track & Trace-informatie niet helemaal up to date is, bekijk deze daarom op een later moment opnieuw. Het is ook mogelijk dat jouw pakket bij de buren is bezorgd. In de Track & Trace informatie kan het adres genoemd staan waar het pakket is bezorgd, of het staat geschreven op een notificatie in je brievenbus.


Mijn bestelling is retour gezonden, wat nu?

Wanneer je pakket is geretourneerd kan dit verschillende redenen hebben. Deze redenen staan vaak aangegeven in de online Track & Trace-informatie die je van ons hebt ontvangen.

Indien het pakket niet geleverd kan worden, verzoeken wij je de adresgegevens te controleren. Daarnaast kan het pakket beschadigd zijn geraakt tijdens transport. In beide gevallen verzoeken wij je contact op te nemen met de klantenservice.


Mijn pakket ligt klaar op de afhaallocatie. Moet ik iets meenemen?

Om je pakket te kunnen afhalen heb je een geldig legitimatiebewijs nodig. Neem daarom altijd een geldig identiteitsbewijs en de barcode mee als je de bestelling gaat ophalen. 


Kan ik mijn pakket laten leveren op een alternatief adres?

Het is mogelijk om je bestelling op een alternatief adres te laten leveren. Tijdens het bestelproces kun je kiezen voor de bezorging op een alternatief adres. Wanneer je deze optie aanklikt kun je vervolgens het alternatieve bezorgadres invoeren.


Staat je vraag er niet bij?! Neem gerust contact op. Wij helpen je graag verder!