• Klantbeoordelingen (9.1/10)
  • Gratis cadeau bij je bestelling
  • Thuiswinkel waarborg

Verzending & Levering

Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Zodra je bestelling is klaargemaakt, ontvang je van ons een bevestiging per e-mail met daarin een barcode van PostNL of Kiala. Hiermee kun je de bestelling online volgen en wordt er aangegeven wanneer je het pakket kunt verwachten. Houd deze e-mail en informatie dus altijd goed in de gaten!

Klik hier voor meer informatie over verzending en levering. 


Mijn bestelling is retour gezonden, wat nu?

Wanneer je pakket is geretourneerd kan dit verschillende redenen hebben. Deze redenen staan vaak aangegeven in de online Track & Trace-informatie die je van ons hebt ontvangen.

Indien het pakket niet geleverd kan worden, verzoeken wij je de adresgegevens te controleren. Daarnaast kan het pakket beschadigd zijn geraakt tijdens transport. In beide gevallen verzoeken wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Kijk hier voor openingstijden en contactmogelijkheden.


Ik ben niet thuis ten tijde van de levering, wat nu?

Indien je niet thuis bent ten tijde van de levering, zal PostNL het pakket proberen af te geven bij één van de buren.

Lukt dit niet? Dan volgt er een tweede bezorgpoging of wordt het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht. Je ontvangt hiervan een bericht in de brievenbus.

Houd daarnaast de Track & Trace-informatie goed in de gaten.


Mijn pakket ligt klaar op de afhaallocatie. Moet ik iets meenemen?

Om je pakket te kunnen afhalen heb je een geldig legitimatiebewijs nodig. Neem daarom altijd een geldig identiteitsbewijs en de barcode mee als je de bestelling gaat ophalen. 


Kan ik mijn pakket laten leveren op een alternatief adres?

Het is mogelijk om je bestelling op een alternatief adres te laten leveren. Tijdens het bestelproces kun je kiezen voor de bezorging op een alternatief adres. Wanneer je deze optie aanklikt kun je vervolgens het alternatieve bezorgadres invoeren.


Ik heb mijn pakket niet ontvangen, maar er is wel getekend voor ontvangst. Wat nu?

Met de Track & Trace-code kun je de informatie bekijken over de levering van je pakket. Je pakket is waarschijnlijk conform de voorwaarden bij je buren geleverd. Hiervan ontvang je een kennisgeving in je brievenbus. Hierop staat waar je pakket is afgeleverd.

Daarnaast kan je pakket ook zijn afgegeven bij een afhaallocatie. Bekijk daarom altijd goed de Track & Trace-informatie. Mocht je er niet uitkomen neem dan contact op met de klantenservice voor meer informatie. Wij helpen je graag verder!

Klik hier voor openingstijden en contactmogelijkheden.


Mijn zending is beschadigd. Wat nu?

Ondanks dat wij pakketten met zorg verpakken is het mogelijk dat je pakket tijdens transport beschadigd is geraakt. Dat is erg natuurlijk vervelend en willen we zo snel mogelijk voor je oplossen.

Wij verzoeken je duidelijke foto's te maken van:

  • De doos
  • De inhoud
  • De beschadiging

Je kunt de foto's onder vermelding van het ordernummer en begeleidende tekst, mailen naar [email protected]. Wij zullen je dan een passende oplossing bieden.


Mijn pakket is incompleet. Wat nu?

Ondanks dat wij pakketten met zorg verpakken kan het voorkomen dat je pakket incompleet is. Dit is natuurlijk erg vervelend en willen we snel voor je oplossen.

Wij verzoeken je duidelijke foto's te maken van:

  • De doos
  • De ontvangen inhoud

Je kunt de foto's onder vermelding van het ordernummer en begeleidende tekst, mailen naar [email protected]. Wij zullen je dan een passende oplossing bieden.


Kan ik ook producten afhalen bij Body & Fit?

Dit is mogelijk! Je kunt producten afhalen bij de balie in Heerenveen.

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag

9.00 - 17.00 uur
Zaterdag 12.00 - 17.00 uur


Staat je vraag er niet bij? Neem gerust contact op. Wij helpen je graag verder!