• Klantbeoordelingen (4.7/5)
  • Gratis cadeau bij je bestelling vanaf € 40,-
  • Website van het jaar

Hulp nodig?

Mijn account

Hoe maak ik een account aan?

Bestellen bij Body & Fit wordt met een account nog makkelijker!

Klik hier om je te registreren en een account aan te maken.

Bij het plaatsen van jouw eerste bestelling kun je ook een account aanmaken. Je doet dit door bij stap 1, bij Gegevens, het vinkje aan te kruisen bij Maak een account aan. Zodra de bestelling is geplaatst, is het account geactiveerd.


Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?

Aan jouw persoonlijk account is een adresboek gekoppeld. Je kunt dit beheren wanneer je bent ingelogd. Inloggen kan hier.

Heb je al een bestelling geplaatst en wil je hiervan het adres aanpassen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op om de mogelijkheden na te vragen.


Ik wil me graag aanmelden voor de Body & Fit Nieuwsbrief. Wat nu?

Wat leuk dat je je aan wilt melden voor de Body & Fit Nieuwsbrief! Blijf elke week op de hoogte van weekaanbiedingen, kortingen en andere deals.

Inschrijven voor de Body & Fit Nieuwsbrief kan hier.


Ik wil me graag afmelden voor de Body & Fit Nieuwsbrief. Wat nu?

We vinden het erg jammer dat je geen nieuwsbrief meer wilt ontvangen, echter respecteren we uiteraard je keuze.

Klik hier om je uit te schrijven voor de Body & Fit Nieuwsbrief.

We hopen je uiteraard binnenkort terug te zien!


Kan ik mijn orderhistorie bekijken?

Je kunt jouw volledige orderhistorie terug vinden in jouw persoonlijk account. Log hiervoor in en klik op Mijn bestellingen.


Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Vervelend dat je je wachtwoord vergeten bent. Geen ramp, dat kun je heel simpel oplossen!

Klik hier om je wachtwoord te herstellen.


Ik heb geen link ontvangen waarmee ik mijn wachtwoord opnieuw kan instellen, wat moet ik doen?

Heb je de spambox ook gecontroleerd? Wellicht heb je met het opgegeven nog geen account bij ons. Je kunt hier een nieuw account aanmaken.

Een andere optie is dat je contact met ons opneemt via telefoon of chat. We helpen je graag verder met inloggen.


Ik wil mijn wachtwoord wijzigen. Hoe doe ik dit?

Je kunt je wachtwoord wijzigen in je account. Log hiervoor in. Vervolgens klik je op Mijn account om de persoonlijke gegevens te wijzigen.


Kan ik ook contact opnemen via WhatsApp?

Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om je vragen te stellen via WhatsApp. Hier werken we nog aan!


Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien?

Laat ons per chat, telefoon of email weten welke informatie je graag zou willen ontvangen. We kijken graag met jouw naar de mogelijkheden! Je kunt jouw volledige orderhistorie terug vinden in jouw persoonlijk account. Log hiervoor in en klik op Mijn bestellingen.


Staat je vraag er niet bij?! Neem gerust contact op. Wij helpen je graag verder!